שירות לקוחות
0
0

פלפל בהיר

02GAS8Y5JN
  • 14.90
    / ק"ג
  • מחיר חבר מועדון:
    0
אזל המלאי
פריט זה ניתן על ידי קרדיטים.
לחצו על "הוספה לעגלה" להמשך
אזל המלאי עבור /
ק"ג יח'

  • זמן אספקה ותנאי רכישה
    אספקת המוצרים
    1. המוצרים והמצרכים הנכללים בהזמנה יסופקו לכם באמצעות שליח (להלן: ה"משלוח").
    2. הקמעונאי יעשה כל שביכולתו על מנת לספק את כל המוצרים בהזמנה ובמועד, אולם לא תמיד כל המוצרים יהיו זמינים ועל כן, הקמעונאי אינו מתחייב לספק את כל המוצרים בהזמנה בין אם צוין כי הם במלאי ובין אם לאו ולא תהא לך כל טענה ו/או תביעה כל שהיא כלפי הקמעונאי בגין אי אספקת מוצר כלשהו מההזמנה. יובהר כי מוצר שלא יסופק על ידי הקמעונאי לא יחויב בתשלום.
    3. במידה שהקמעונאי לא יוכל לספק את ההזמנה כפי שהוזמנה על ידי הלקוח, מוקד שירות הלקוחות יעשה ניסיון לפנות אל הלקוח על מנת להודיע ללקוח על כך ולקבל את הסכמתו של הלקוח לאספקת המוצר החלופי. ככל שמוצר מסוים אינו זמין במלאי, אך קיים מוצר חלופי, הקמעונאי ינקוט במדיניות החלפה בהתאם לבחירת הלקוח. לפיכך, בעת אישור ההזמנה, על הלקוח לסמן את מדיניות ההחלפה הרצויה לו, כגון, החלפה לאחר התייעצות (טלפונית) עם הלקוח, החלפה ללא התייעצות עם הלקוח או איסור על החלפה, כאשר הקמעונאי יפעל בהתאם לבחירת הלקוח.
    4. במשלוח המוצרים בשנית יחויב הלקוח בנוסף לתשלום דמי המשלוח הראשוניים גם בתשלום דמי משלוח נוספים.
    5. יובהר, כי ככל שאושר על ידי הלקוח השארת ההזמנה בסמוך לדלת מענו או במקום אחר הסמוך למענו, מסכים ומאשר הלקוח, כי האחריות בדבר המוצרים הינה שלו בלבד ובכל במקרה של גניבה ו/או קלקול ו/או כל טענה אחרת בקשר לכך לא יוכל לבוא הלקוח בטענות ו/או תביעות כנגד הקמעונאי .

    ביטול ושינוי הזמנה
    1. הקמעונאי יעשה כל מאמץ לאפשר שינוי בהזמנה על ידי הלקוח. כל בקשה לשינוי יש להפנות למוקד שירות הלקוחות של האתר בטלפון 052-8958485 או בדואר אלקטרוני בכתובת minhameshek@gmail.com בעת הפניה תתבקש להזדהות באמצעות שם משתמש והסיסמא שבחרת במהלך הרישום לאתר.
    2. בהתאם לסטטוס ההזמנה של הלקוח, יהיה הלקוח רשאי לשנות ו/או לבטל את ההזמנה רק עד המועד בו החל הקמעונאי לאסוף את המוצרים הכלולים בהזמנתך. יובהר, כי במקרה כאמור לעיל, בו ניתן לבטל את המשלוח הסכום ששולם בגינה יוחזר במלואו ללקוח, בהתאם ובכפוף להוראות חוק.
  • מדיניות החזרת מוצרים
    1. הלקוח מתבקש לבדוק את תכולת המשלוח מיד לאחר קבלתו ולהשוות אותו הן
    להזמנה והן לחשבונית. בכל שאלה או בירור אודות ההזמנה שסופקה תוכל לפנות
    למוקד שירות הלקוחות של האתר בטלפון 052895845 או בדואר אלקטרוני
    בכתובת מייל minhameshek@gmail.com  תוך 24 שעות ממועד האספקה.
    2. לאחר אספקת המשלוח, ניתן להחזיר את המוצרים שנרכשו לסניף הקמעונאי,
    בתנאי שהם סגורים באריזתם המקורית ולא נעשה בהם כל שימוש. את ההחזרה
    יש לתאם עם מוקד שירות הלקוחות של האתר, לפי פרקי הזמן המפורטים להלן:
    1. מוצרי חלב או פירות וירקות - בתוך 48 שעות ממועד קבלת המשלוח.
    2. מוצרי מזון אחרים - בתוך 7 ימים ממועד קבלת המשלוח או עד 10 ימים
    לפני מועד תפוגת המוצר, כמוקדם מבין השניים.
    3. מוצרים שאינם מוצרי מזון או טובין כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן,
    התשמא-1981 - עד שבועיים מיום קבלת המשלוח.

    3. לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם, לא כולל דמי המשלוח. ככל
    שהזיכוי הכספי יתבצע באמצעות מוקד שירות הלקוחות, יתכן ותתבקש לספק את
    קוד האבטחה של כרטיס האשראי (CVV) באמצעותו ביצעת את ההזמנה.
    הקמעונאי יהיה רשאי לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה, או
    100 ₪ לפי הנמוך מבין השניים, ובלבד שההחזרה לא נבעה מפגם או קלקול
    במוצר. במקרה של פגם או קלקול במוצר, לא תחויב בדמי ביטול.
    4. הקמעונאי רשאי לשנות ו/או לבטל הזמנה ובלבד שימסור על כך ללקוח הודעה לפני
    מועד האספקה. במקרה של ביטול לא יחויב הלקוח בתשלום סך ההזמנה, ובמקרה
    של שינוי יחויב הלקוח בהתאם להזמנה ששונתה.
    5. יודגש כי החזרת מוצרים וביטול הרכישה תהיינה בהתאם ובכפוף להוראות החוק,
    לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמא - 1981, הוראות חוק המכר, התשכח -
    1968, והוראות חוק כרטיסי חיוב התשמא - 1986, ו/או בכפוף למדיניות
    הקמעונאי, כפי שיקבע מעת לעת.
    6. כתובת נק' המכירה נתן שיפריס, פתח תקווה
x

#{title}

#{text}

#{price}